  • Data: 2010-03-30 08:28:41
    Temat: Re: Głośny sąsiad
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kaszpir" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:4de57060-8869-496f-abd7-71c401e38059@8g2000yqz.
    googlegroups.com...
    On 29 Mar, 11:21, "Jaskiniowy" <Jarek[wytnij]@zoznam.sk> wrote:
    > Sąsiad bardzo lubi słuchać głośno muzyki na dworze. Niestety jest
    > upośledzony i wszelkie działania mogą się skończyć tylko eskalacją
    > konfliktu. Mam do wykorzystania 10m-16m własnej działki ale koleś wystawia
    > kolumny setki w oknie 1 piętra. Co zasadzić, żeby szybko rosło i chociaż
    > częściowo przesłoniło?

    Niestety to "czar" mieszkania w własnym domku , gdzie jest mała
    działka a dookoła dużo "dorobkiewiczów" którzy myślą że kupili sobie
    dom i mogą wszystko ...
    Niestety mieszkanie w takiej "dzielnicy" domków gdzie jeden jest koło
    drugiego nie różni się bardzo często od mieszkania w bloku ...

    Też przez okno widzisz sąsiada , też widzisz co robi w ogródku ;)

    Niestety trafisz na idiotę który będzie się uważał panem i władcą w
    swoim domu na swojej "wielkiej" działce to będzie puszczał na max
    muzykę (bo przecież ma własny dom) , będzie imprezował , będzie
    nonstop robił grilla i innych "zasmradzał" , palił czym popadnie w
    piecu (bo brak kasy , a ciepło chce) ...

    Uważam że będzie go ciężko "uciszyć" , bo policja nic nie zrobi jeśli
    nie zakłóca ciszy nocnej ...

    Niestety buractwo które nabrało kredytów na kilkadziesiąt lat też się
    buduje , oni uważają się za "Panów" i nie robią sobie nic zupełnie z
    sąsiedztwa ...

    1. ustaw poprawne kodowanie
    2. Poczytaj:
    Art. 51. § 1. (56) Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem
    zakłóca spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie
    w miejscu publicznym,
    podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.

    § 2. Jeżeli czyn określony w § 1 ma charakter chuligański lub sprawca
    dopuszcza się go, będąc pod wpływem alkoholu,

    podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.

    § 3. Podżeganie i pomocnictwo są karalne.