  • Data: 2014-10-14 15:07:18
    Temat: Re: Głowica termostatyczna - wzdłuż ściany czy na pokój
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ww" napisał w wiadomości grup

    > Jaaasne. Mnóstwo ekip to oglądało i wszyscy proponowali podobne ceny.
    > Jeżeli
    > ktoś proponował mnie to:

    > a) ludzie których z róznych względów nie wpuściłbym do mieszkania
    > b) osoby które pięknie opowiadały jak to można zrobić tanio (i jacy inny
    > to złodzieje
    > bo chcą drożej) a jak się już zdecydowaliśmy to wysyłali sms, że jednak
    > nie dadzą rady i mamy znaleźć kogoś innego

    Wiesz, często jest też tak że ekipa jak widzi że remont jest kompleksowy to
    woła więcej - bo skoro kogoś stać na tak wielki remont to znaczy ma kasę
    którą można "przytulić". Ja wiem, że wygodniej powierzyć całość jednej
    ekipie ale często taniej wyjdzie wzięcie najpierw kogoś do ciężkich robót,
    później elektryka, a na koniec instalatora wod/kan/co.

    Podałem Ci stawki za tynki czy wylewki. To nie są żadne specjalne tanie
    stawki dla wybranych ale normalne z ogłoszenia. Bierzesz lokalną gazetę
    dzwonisz pod trzy pierwsze numery pod hasłem tynki/wylewki i gotowe. To są
    nasze (śląskie) stawki w Małopolsce (za wyjątkiem Krakowa) i na podkarpaciu
    jest taniej.

    Pozdrawiam
    Ergie