  • Data: 2024-07-30 17:20:47
    Temat: Re: Głowica termostatyczna - zdalna
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.07.2024 o 16:04, PeJot pisze:

    > Są głowice zdalne, kapilarne, *z czujnikiem w pokrętle*, na przykład
    >
    > https://www.tanie-ogrzewanie.pl/sterowanie-do-verano
    /glowica-termostatyczna-siemens-z-kapilara-2m,,rid,1
    7973.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI7uv12fbOhwM
    VlWqRBR3VSgVJEAQYBSABEgKpkPD_BwE

    > Swoją drogą to się użytkownikom w d4 przewraca :>

    Płacą, to nie ma problemu. Ale nieraz nawet za duże pieniądze nie ma
    tego co się chce.
    Np. tak przy okazji. Nie ma (a przejrzałem cały Internet) zlewozmywaka
    konglomerat podwieszany, gdzie otwór większy równy 450 (wymiar w głąb).
    Są ale 400 mm. A w blacie już jest stara dziura na 450 mm (w głąb).

    A co do tej głowicy to zobaczyłem taką na prąd:
    https://www.tanie-ogrzewanie.pl/sterowanie-do-verano
    /naped-zaworu-nc-24v-dc-regulacja-0-10v-m30x15,,rid,
    27938.html

    Gdyby do tego był sterownik łatwy w obsłudze... typu pokrętło i obsłużył
    dwa grzejniki i czarny.

    Robert