  • Data: 2012-02-07 21:36:36
    Temat: Re: Głupie pytanie
    Od: Poldek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    smint wrote:

    > Czy jak napełnie powiedzmy 4 butelki 1,5l wodą, wystawię za okno i takie
    > zamarźnięte wstawię do lodówki (nie do zamrażalnika), powtarzając
    > czynność 2 razy na dobę to czy lodówka będzie pobierała mniej
    > prądu/godzinę?

    Którejś zimy jak mieszkałem sam, wyłączyłem lodówkę całkowicie.
    Produkty, które normalnie ludzie trzymają w lodówce, trzymałem na
    balkonie w odpowiednim pudełku. Zima była dosyć długa tamtego roku.
    Pamiętam, że jak później przyszło rozliczenie za zużytą energię, to
    przez pół roku nie płaciłem prawie nic za prąd - taką miałem nadpłatę z
    wcześniejszych opłat według prognozy. No, ale to była specyficzna
    sytuacja, kawalerskie życie :-)