  • Data: 2011-02-04 11:21:14
    Temat: Re: Głupie pytanie o styrodur
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lut, 09:55, hk <b...@m...pl> wrote:

    > Bo ja piwnicę chciałem obsypać bez dawania siatek i folii - ziemię na
    > styro, po prostu. I ja mam glinę 1/4 z kamieniami 3/4 - już widzę jak mi

    Daj mimo wszystko folie kubelkowa, kubelkami na zewnatrz zeby dziur
    nie porobily w tym styro :) Choc jezeli to styrodur to powinienes moc
    dac kubelkami do srodka, powinien wytrzymac i powstanie szpara (miedzy
    styro a folia) ktora swobodnie w dol bedzie splywac woda (to wersja
    jezeli masz drenaz i gdzie ta wode odprowadzic).
    pozdr.

    --
    Adam