  • Data: 2009-03-10 20:18:33
    Temat: Re: Gres bez fugi?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości
    news:q5rcykwsc1cj.9qdsfufcxhd6$.dlg@40tude.net...
    > Ale i tak na twoim miejscu przemyślałbym te chiny - a przynajmniej kazał
    > sobie pokazać kilka losowych paczek i porównał, przyjrzał się, sprawdził.
    > Parę złotych oszczędności może człowieka wpędzić do grobu, jeśli musi się
    > codzinnie wpatrywać w opłakane skutki swego skąpstwa, siedząc na kiblu...

    Ten gres maja ulozony w salonie ekspozycyjnym, na oko kilaset metrow, moja
    kolezanka tez ma chinski, tyle ze po ok. 60zl. Ten w salonie wyglada
    normalnie jak polerowany gres, mimo ze ludziska z ulicy po tym chodza caly
    rok. Kolezanka tez nie ma zastrzezen, wiec co ja tam bede.
    Moge oczywiscie kupic gres po 140zl i wiecej, ale to roznica wrecz
    geometryczna, ale dzieki za rady.

    Pozdro.. TK