eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGrubość izolacji rur wentylacyjnych spiro w nieocieplonej części domuRe: Grubość izolacji rur wentylacyjnych spiro w nieocieplonej części domu
  • Data: 2011-12-20 09:30:35
    Temat: Re: Grubość izolacji rur wentylacyjnych spiro w nieocieplonej części domu
    Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A jak mocowaćw takim przypadku? nie wiem, nigdy tak nie
    > widzialem ale moze zrobic z drutu taki litery C i sprężycie je zakładać co
    > pół metra.
    Akurat u mnie to na czasie.
    Tasma stalowa ocynk z dziurkami szeroka na 1 cm (nie wiem jak to sie
    fachowo nazywa).
    Tniesz ile potrzebujesz, przykrecasz do sciany, krokwi, itd. Przykladasz
    rure, doginasz tasme i dokrecasz jej koniec do krokwi. Powstaje obejma.
    Duzo taniej i szybciej niz zabawa z dedykowanaymi obejmami do rur.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z