  • Data: 2010-11-05 22:04:23
    Temat: Re: Grupowicz się żeni:)
    Od: Paco2 <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Paź, 19:53, "Jan Werbinski" <j...@t...bez.maj.la> wrote:
    > a ja nie znam tego spamera i mam go w dupie
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatnahttp://www.janwer.com/
    > Nasza siechttp://www.fredry.net/>

    Witam ponownie. Rozesłałem tą wiadomość na kilka grup i zdania się
    podzielone, niektórzy mnie mieszają z błotem, niektórzy przeciwnie.
    Jedna osoba mi napisała: "Taka polska mentalność, że ludzie nie lubią,
    gdy ktoś chce coś wygrać". Inni piszą "weź się do pracy leniu" itp.
    Otóż, od wtorku zaczynam stała pracę (operator wózka). Nie jest to dla
    mnie proste, ponieważ jestem na 4 roku dziennych studiów i w trakcie
    pisania projektu inżynierskiego. Ale muszę. Znalazłem ten konkurs
    przypadkiem i pomyślałem, dlaczego nie? Przeciez musze zrobić remont
    całego mieszkania, niech chociaż część wydatków mnie ominie. Regulamin
    nie zabrania reklamowania swojego projektu - przeciwnie - zależy na
    rozgłosie. Dziś rano byłem na 9 miejscu. Teraz jestem na drugim.
    Komisja usuneła 7 projektów przede mną, za manipulacje zmiennym IP i
    głosowaniem na swoje prace. To jest oszukiwanie. Więc nadal prosze o
    głosy - Z poważaniem - J i M