  • Data: 2017-07-14 11:42:52
    Temat: Re: Grzanie gazem droższe niż prąd w taniej taryfie?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-13 o 17:52, Lisciasty pisze:

    > Ja z Enei znalazłem szybko, szukasz aktualną taryfę dystrybutora
    > i wytwórcy, oba to opasłe pdfy, z których interesują Cię tylko
    > niektóre tabelki. W 5 minut robisz formułki excela i można sobie symulować.
    > Jak pod uwagę brać opłaty stałe (u mnie w G12W wychodzi tego chyba prawie
    > 40 zł) to przy niskim zużyciu kWh z taniej taryfy nie jest już tak tania ;)

    Dane z jakiegoś rachunku z 2014 r., bo akurat taki miałem pod ręką, a
    później to robiłem jakąś tam aktualizację, ale ceny dostałem wtedy
    minimalnie lepsze nawet, więc nie ma to znaczenia dla naszych rozważań,
    bo obecnie mam ciut lepiej nawet.

    Więc tak - taryfa "droga": (0,3188+0,1849+0,0108)*1,23= 0,6328 zł/kWh brutto
    Taryfa "tania": (0,1479+0,0615+0,0108)*1,23= 0,2708 zł/kWh brutto

    Pzdr
    --
    /__/_* /