  • Data: 2017-07-18 14:36:07
    Temat: Re: Grzanie gazem droższe niż prąd w taniej taryfie?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 18 Jul 2017 14:17:17 +0200, Kżyho

    > Tak, lubię stare i nigdy się z tym nie ukrywałem.

    Nie twierdzę że się ukrywałeś, tylko że nie masz pojęcia o nowych autach --
    bo ich nie użytkujesz. Zeznania znajomych to nie jest wykłądnik. Jedno i to
    samo auto jeden człowiek będzie użytkował wiele lat bezawaryjnie, a drugi
    wsiądzie i w pół roku zajedzie na amen. Dlatego porównania, że Tobie się
    stare nie sypią, a innym nowe padają jak muchy, jest bezsensowne.

    > O kosztach naprawy nie będę nawet wspominał.
    > Wiesz ile kosztował komplet oryginalnych pompowanych amortyzatorów na
    > tył do mojego auta i to z kosztem transportu z USA? 650 zł. Wiesz ile
    > zazwyczaj kosztuje jeden amorek nivomat czy inny pompowany do nowszego
    > auta? Zwykle od 1200 zł się zaczyna. I podkreślam, za sztukę, a nie za
    > komplet.

    Ja zapłaciłem w tym samym czasie ZERO, przez 8 lat od zakupu i 180 tkm. :P

    --
    Pozdor
    Myjk