  • Data: 2017-07-18 14:17:17
    Temat: Re: Grzanie gazem droższe niż prąd w taniej taryfie?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-18 o 13:59, Myjk pisze:
    > Gloryfikujesz stare auta tylko dlatego, że je ewidentnie LUBISZ. Do nowych
    > jesteś zwyczajnie uprzedzony, co widać na pierwszy rzut oka. :P Proste.

    Tak, lubię stare i nigdy się z tym nie ukrywałem. A co do nowych - nie
    chodzi o uprzedzenie tylko o to, jak słucham ile na jakieś naprawy
    wydają moi znajomi np. z pracy. Ile srania się jest czasami z wymianą
    jakiejś części, która sama w sobie to nic takiego, ale "komputer" trzeba
    o tym poinformować, zrobić ewentualnie jakieś adaptacje itp.
    Ostatnio tak kumpel z pompą wspomagania np. walczył. A u mnie ja ją po
    prostu odkręcam, przykręcam drugą sprawną (tudzież tą samą po naprawie)
    i jadę. Koniec tematu. O kosztach naprawy nie będę nawet wspominał.
    Wiesz ile kosztował komplet oryginalnych pompowanych amortyzatorów na
    tył do mojego auta i to z kosztem transportu z USA? 650 zł. Wiesz ile
    zazwyczaj kosztuje jeden amorek nivomat czy inny pompowany do nowszego
    auta? Zwykle od 1200 zł się zaczyna. I podkreślam, za sztukę, a nie za
    komplet.
    Oczywiście, jak ktoś weźmie starą S-Klasę czy serie 7, to koszty też
    będą ogromne, ale mówimy o normalnych, przeciętnych autach.

    Pzdr
    --
    /__/_* /