    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Grzanie - prad czy gaz?
    Date: Wed, 26 Feb 2014 15:05:54 +0100
    <lej0mt$mh0$1@usenet.news.interia.pl>
    <6...@g...com>

    W dniu 2014-02-26 12:46, Kris pisze:

    > Swoją drogą Kogutek mógłby dla świętego spokoju te kilometry cytatów ciąć chociażby
    przez szacunek dla tych co z czytników korzystają i nie potrafią/nie chcą ich tak
    skonfigurować aby cytaty ukrywały.

    Jak ustawimy niewyswietlanie cytatow to nie bedziemy widzieli do czego
    autor sie odnosi. Ale pomijajac to, po chuchu wysylac cale wczesniejsze
    posty? Komu to potrzebne? Osobiscie mam gdzies szacunek kogos, kto bez
    ka, pie, chu, piz z ludzmi ktorych nie zna inaczej nie potrafi
    rozmawiac. I jeszcze opowiada jakies brednie, ze wszyscy zapewne jak on
    w domu takim slangiem wymiataja. Po prostu nie czytam tych wypocin i mam
    to z bani. To zreszta jedyny sposob na takich nieukow.

    > Ja tam jestem zdania że jak komuś teksty i styl Kogutka nie pasują to niech poszuka
    w swoim wypasionym czytniku opcji "czarna lista" czy coś w tym stylu i Kogutek dla
    niego zniknie.

    No tak tez wlasnie sie to robi.

    Pozdro.. TK

    ---