    From: olaboga <o...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Grzejniki
    Date: Fri, 21 Feb 2014 08:43:01 +0100

    W dniu 2014-02-20 19:15, Maciek pisze:

    > Czolem,
    >
    > Na parterze mam grzejniki Purmo, kupione pare lat temu (nowe, od
    > dystrybutora) okazyjnie z chyba 50% upustem.
    >
    > Teraz przyszedl czas na poddasze, niestety o takim rabacie juz nie ma mowy
    > i musze zastapic Purmo czyms tanszym. Konkretnie potrzebuje 2 grzejnikow
    > takiego typu, jak Purmo Ventil Compact CV-22. Jeden pionowy, drugi poziomy.
    > Przy zasilaniu 70/55 musza miec po ok. 800-850 W. Zasilanie dolne,
    > najlepiej prawe.
    >
    > Doradzicie cos?

    Szukaj kogoś kto podzieli się swoim rabatem. Te 50 % to może nie norma
    ale 35% jeśli chodzi materiały instalacyjne do wod-kan i CO to standard.
    Poszukaj w sklepach internetowych oni najczęściej dają na starcie upusty
    od cen katalogowych.
    Podam przykład ze swego podwórka; kocioł gazowy Vaillanta 65kW cena
    katalogowa 19800zł i stacjonarne sklepy tyle chciały, firmy instalacyjne
    dawały go za +-15000zł bez montażu, ostatecznie zakupiony przez internet
    za 11200zł.