    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Grzejniki lazienkowe drabinki.
    Date: Tue, 4 Aug 2009 19:08:08 +0200
    <h4l8am$n6g$1@news.interia.pl> <h4moov$cdv$1@inews.gazeta.pl>
    <4a6ef3b4$1@news.home.net.pl> <h4ng54$js7$1@news.interia.pl>
    <4a6f5027$1@news.home.net.pl> <h4nrje$t8j$1@news.onet.pl>
    <4a6fa4c1$1@news.home.net.pl> <h4ov81$t0e$1@news.interia.pl>
    <h4vjct$7c9$1@news.dialog.net.pl> <h4vt3v$qbl$1@news.interia.pl>
    <b...@w...googlegroups.com>
    <h50ucd$tpu$1@news.interia.pl>
    <d...@w...googlegroups.com>
    <h54vkt$cja$1@news.interia.pl>
    <a...@w...googlegroups.com>
    <h562n5$hvf$1@news.interia.pl>
    <d...@a...googlegroups.com>
    <h57je7$9mg$1@news.interia.pl>
    <5...@b...googlegroups.com>

    news:5a3c0c6b-643b-4220-a768-

    > No. Tyle tez mniejwiecej zakladam :) Ale widzialem po tynkach, ze z
    > tych wylewek na dole, nie powinno byc az wiele wilgoci na gorze. Po
    > tynkach mialem prawie non stop wilgotnosc 40%, mimo ze gora tez byla
    > czesciowo tynkowana.. Wszystko bylo suchutkie :) Wody w tynkach mimo
    > duzo cienszej warstwy jest znacznie mniej niz w miksokretowych suchych

    Wydaje mi sie, ze powierzchnia odparowania jest wieksza, no i willgotnosc
    chyba tez jest odroczona z uwagi na nasiakliwosc scian. W wylewkach tak
    dobrze nie jest. Nigdzie nie wsiaknie i wszystko musi odparowac do gory.

    > "wylewkach" :) Pielegnacja - zobaczymy co powiedza mi fachmani,
    > niektorzy wrecz zabraniaja polewania ;-) Stosowac sie bede do zalecen,
    > inaczej z gwarancji nici :-)

    No nie wiem. Tez slyszalem o niepolewaniach i roznych sugestiach, ale
    pielegnacja betonu to jak wszedzie pisza podstawa dla wytrzymalosci betonu.
    Mi polewanie zalecali i tak tez robilem. Nie polewalem natomiast na gorze,
    no ale temp. wtedy byla bliska zera i tez nie jest zle.

    > Nawet nie poszlo o kase, choc rzeczywiscie szkoda ~1,5k pln co miesiac
    > na wynajmowanie mieszkania o powierzchni mniejszej niz moj jeden pokoj
    > na poddaszu ;-) Unioslem sie duma bo baba chciala mi podniesc
    > odstepne, choc rok wczesniej dala slowo, ze wiecej juz nie podniesie.

    Slusznie zrobiles, tez nie lubie pazernych ludzi.

    Pozdro.. TK