  • Data: 2009-03-30 21:50:16
    Temat: Re: Gwintownica do rur, tania, jaką wybrać ?
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki
    O innych materiałach i technologiach wiem. Potrzebuję nieco przerobić
    istniejącą ( w stali) instalację w domku letniskowym. Poza tym w domu mam też
    instalacje w stali, a że leciwe juz są, to od czasu do czasu muszę kawałek
    rurki nagwintować.
    Wolę się zapytać, bo kiedyś kupiłem (o święta naiwności) chiński zestaw
    pilników zdzieraków do drewna za 10 złotych. Wszystkie pilniki straciły zęby,
    przy pierwszym !!! piłowaniu sosnowej deski.
    Patrzę po ofertach Allegro tanich zestawów, pewnie obdzwonię sprzedawców i
    wybiorę tego, który oferuje zapasowe noże, czy całe wkładki.
    PP