  • Data: 2009-06-22 10:10:36
    Temat: Re: He..he..
    Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-06-22 07:37:23 +0200, "Maciej S." <m...@c...pl> said:

    > Nie twierdzę ża obecny ustrój jest idealny, nie twierdzę że nie ma
    > kurupcji i złodziejstwa. Ale nawet jak tak jest to jest to i tak 100%
    > lepsze niż to co było.

    Nie jest 100% lepsze, jest tak samo złe. Tylko ludziom się wmawia (po
    czym wmawiają sobie sami - efekt domina) że jest lepsze, bo nowe, bo to
    stare było be, a nowe na pewno jest lepsze, bo... jest nowe...
    Identycznie było jak po 1944 nastawał ustrój okupacyjny, który tak nam
    teraz brzydko wygląda. Ale wtedy się ludziom podobał, przynajmniej tak
    publicznie im wmawiano, i to powtarzali jak mantrę.
    Podobny ustrój nastaje nam teraz. I też się wszystkim podoba, i też
    publicznie peany. I ostracyzm tych którzy go potępiają. Jakież to
    podobne. Zaledwie pięćdziesiąt kilka lat. Będzie powtórka z rozrywki?

    BTW - na wszelki wypadek - niech Ci do głowy nie przyjdzie wyzywać mnie
    od dziadków, bom taki sam dziadek jak Ty ;)))

    --
    DJ