  • Data: 2013-07-30 12:21:17
    Temat: Re: Hej Kris
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-30 11:48, Kris pisze:

    > Ogólnie jak dla mnie lipa. sasiad ma urządzenie własnie z ekranem dotykowym to
    bardzo chwali win 8

    Ja na win8 sie nie znam, ale co tam mozna chwalic nawet majac ekran
    dotykowy poza pierwszym ekranem?
    Nawet nie wiem gdzie tam szukac jakichs narzedzi dyskowych, czy tym
    podobnych rzeczy. Zainstalowanych programow poza skrotami pulpitu.
    Nie rozumiem tego systemu, byc moze dlatego, ze oczekuje czegos ciut
    wiecej poza kliknieciem jednego kafelka. Do tego nie wiem czy aplikacja
    jest zamknieta czy nie. Funkcje toutchpada, no szczeka opada. W zyciu
    nie myslalem, ze przyjdzie komus do glowy tak kretynska koncepcja. Do
    kompletu moznaby klawiaturze przypisac jakies funkcje inne niz pisanie.
    A pisanie byloby jakas tam tylko funkcja przy okazji do wpisywania
    like'ow na tym kretynskim facebooku. Ech co za czasy...

    Piozdro.. TK