  • Data: 2011-05-15 08:07:24
    Temat: Re: Huśtawka w sobotnie popołudnie ;)
    Od: Tomek C <a...@...sigu.> szukaj wiadomości tego autora

    "Czesławek", dnia 15-05-2011 o godzinie 09:56:25 w wiadomości
    <news:iqo0v9$i2e$1@news.onet.pl> napisał/a:

    > Nie wiem ile waży Twoje dziecko ale sprawdzałeś czy bujając się na
    > drabince nie przeciąży huśtawki? Poza tym belka wychodząca w stronę
    > drabinki ma sęk, czyli osłabienie konstrukcji :)

    Spokojnie, wszystko jest pod kontrolą. Kantówka to 80 a sęk nie jest
    taki groźny jak to wygląda na zdjęciu. Wieszałem się na tym i nic się
    nie działo. Co do przechylania, to w wersji finalnej (po zamontowaniu
    zjeżdżalni) nogi huśtawki będą przykręcone do kotw. Te z kolei będą
    wkręcone w ziemię na ok. 1m. Na razie stoi to wszystko luzem bo żona nie
    może się zdecydować, w którym miejscu na ogrodzie postawić tę huśtawkę.

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"