  • Data: 2010-11-25 20:21:06
    Temat: Re: Hydraulik strzelił focha ...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:
    > Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To nie ma znaczenia jak zrobił to Kaszpir. Bo rozdzielacz powinien
    > złożyć hydraulik.

    a dupa jaś...

    robię dużo robót i nigdy nie dostałem w hurtowni rozdzielacza w kawałkach,
    zawsze są gotowe poskręcane w pudełku prosto do montażu w szafce.

    > A ten za czynność która zawierała się w zakresie
    > jego pracy domagał się dodatkowo 150zł.
    widać on uważa że nie leży w jego zakresie skręcanie rzodzielaczy z zestawów
    zrób to sam :)

    > Jak mu Kaszpir przywiezie
    > pompy CO, srubunki, filtr itp osobno to oczywiście krzyknie po 50zł
    > za przykręcenie śrubunków, filtra, zaworu róznicowego.

    a czy jak mu przywiezie pompę w kawałkach do składania, to też ma są skłądać
    bez szemrania?

> [...]
    > Jak coś było do poprawy to przyjeżdzali poprawiali, wypiljaliśmy
    > piwko pogadaliśmy i tyle. Np ekipa która robiła u mnie dach, później
    > robiła dach u mojej mamy. Teraz potrzebowałem zamontowac ławe
    > kominiarską i trzy stopnie na dachu. Dzwonie do włascicela firmy
    > mówie co i jak, na drugi dzień podjeżdza bus, panowie montuja co
    > trzeba i odjezdzają. Dzwonie do szefa pytam ile jestem winny: "nie ma
    > sprawy słysze, piwko przy okazji, polecaj moje usługi znajomym" I takich
    > ludzi trzeba chwalic i polecać, a takiego hydraulika o jakim

    Problem Kaszpira lezy w tym że 1. za dużo kombinuje 2. nie ma bezpośredniego
    kontaktu z instalatorem.