  • Data: 2011-01-10 09:31:08
    Temat: Re: Hydrofor bezzbiornikowy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message
    news:igeef5$qro$1@inews.gazeta.pl...

    > Albo hydrofor, albo brak zbiornika.
    >
    > Nie ma czegoś takiego jak "hydrofor bezzbiornikowy".

    NAPRAWDĘ ? :)

    współczesne hydrofory mają tylko malutkie zbiorniczki wyrównawcze (naczynie
    przeponowe)

    pompa lub pompy są sterowane poprzez falowniki, układ elektroniczny tak
    reguluje ich obroty aby uzyskać stałe zadane ciśnienie. naczynie przeponowe
    stabilizuje ewentualne wachania wydajności. Kilka już takich zestawów w
    życiu zamontowałem :) ale raczej takich większych (dla dużych budynków)