    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Date: Tue, 22 Oct 2019 13:20:12 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Skoro ja zwykły Kowalski potrafię sobie w hurtowni załatwić że biore na PZ a płace
    raz w miesiącu to instalator tym bardziej nie ma z tym problemu. Plus pierwsze co
    słychać najczęściej to zaliczka.

    Gdzie ty takie odważne hurtownie masz? :))))

    > Naprawdę nie widzę tu nigdzie powodu abym za kocioł dodatkowo 3700zł przepłacał
    tylko dlatego że przywiezie go na miejsce instalator.
    Nigdzie nie napisałem, że narzut 3700 jest adekwatny przy cenie kotła.
    Ale 370 już nie wzbudziłoby u mnie tak ostrego sprzeciwu. Poza tym....
    ceny katalogowe to mrzonki by lepiej ładniej wyglądające upusty można
    było stosować + by pokryć marże przy długim łańcuchu dostawy.