eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieI jak tu zaufac fachowcom;) › Re: I jak tu zaufac fachowcom;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: I jak tu zaufac fachowcom;)
    Date: Sat, 12 Oct 2013 18:31:50 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <l3bti4$fb3$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <9...@g...com>
    <5257b872$0$14833$65785112@news.neostrada.pl>
    <l38h0p$6gg$1@usenet.news.interia.pl> <l3bess$i97$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: r...@s...won
    NNTP-Posting-Host: apn-5-60-155-49.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1381595524 15715 5.60.155.49 (12 Oct 2013 16:32:04
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Oct 2013 16:32:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    In-Reply-To: <l3bess$i97$1@node1.news.atman.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 131011-0, 2013-10-11), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:476061
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-10-12 14:21, /// Kaszpir /// pisze:
    >> Dobre.
    >> Nawiasem mowiac kawal sq..la z tego kolesia. Profesjonalizm jak nie
    >> wiem co.
    >> Ale to pewnie jest jak z komputerowcami. Narobic sie nie narobi, ale
    >> sprzeda swoja wiedze, co wcale nie tlumaczy serwisanta.
    >
    > Prawda jest taka że gościu powinien ustawić termostat na 5 , pokazać jak
    > się ustawia , skasować 50-100zł (za dojazd + usługę) i powinni się
    > rozstać ...

    No dokladnie.

    > Co do "komputerowców" ...
    >
    > Sam zajmuje się informatyką od kilkudziesięciu lat. Od kilkunastu lat
    > zajmuję się obsługą wielkiej korporacji , gdzie są dane "strategiczne" i
    > mnóstwo sprzętu za olbrzymie pieniądze ...
    > Mi tak jak wielu moim znajomym płaci się za wiedzę i doświadczenie ...
    > Tym właśnie różni się amator od fachowca że potrafi szybko zdiagnozować
    > usterkę , problem i szybko go naprawić ...
    > A czas to pieniądz ...

    No ja wlasnie o tym. Napisalem, ze sprzedaje wiedze i sie nie narobi.
    Serwisant pozazdroscil informatykom po prostu.

    Pozdro.. TK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1