  • Data: 2017-12-21 15:50:23
    Temat: Re: Idą podwyżki energii elektrycznej
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 21 grudnia 2017 15:37:32 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > https://tauron.optimalenergy.pl/cennik/cennik-dla-do
    mu/
    > Nie ma opłat sieciowych a nie chce mi się szukać
    > ale popatrzmy dla tych cen co w linku wyżej
    > G11- 0,2445zł
    > G12 dzień-0,3015zł
    > G12 noc- 0,1556zł
    > Liczmy cenę 1kW/ 7godzin w dzień i 7 godzin w nocy
    > Wg G12 to:
    >
    > 7*0,3015+7*0,1556= 3,2zł
    >
    > Wg taryf rządowych trzeba by liczyć tak:
    >
    > 7*0,2445zł+7*(0,2445/2)zł= 2,56zł
    >
    > Trzeba by jeszcze znaleźć ceny przesytu ale raczej one wyliczeń nie zmienią tak że
    "rządowa" wyjdzie 50% drożej

    https://www.tauron-dystrybucja.pl/uslugi-dystrybucyj
    ne/stawki-oplat-dystrybucyjnych
    Tu znalazłem że dystrybucja w tauronie to
    G11- 0,1763zł
    G12 dzień-0,1888zł
    G12 noc- 0,0659zł

    Czyli sumując to z cenami które wyżej podałem to 1kw przy 7godzinach w dziń i 7
    godzinach w nocy wychodzi
    w g12w- 4,98zł a w taryfie "rzadowej" 4,42zł
    Żadna to rewolucja ale nie jest tez 50% drożej -a tak wyliczyli "experci"wyborczej