  • Data: 2017-12-23 09:50:33
    Temat: Re: Idą podwyżki energii elektrycznej
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piecyków, kaloryferów, po taryfie niższej do 40 proc.,
    > Przez cały chyba PRL tak było. Sam korzystałem z 50 lat temu. Więc
    > żadnej łaski nam nie robią.

    Tyle, że do tej pory był tańszy o więcej jak 40%, a teraz będzie do 40%,
    czyli równie dobrze może to być tylko 20% czy 30%

    Jak więc widać kolejna typowa zagrywka tego rządu, który szykuje
    podwyżki i wmawia głupiemu ludowi, że robi im dobrze :)

    Co najgorsze to zwolennicy tego rządu łykają tą propagandę jak pelikany
    i spróbuj im powiedzieć, że jednak wszystko drożeje, bo skądś się muszą
    wziąć pieniądze na prezenty wyborcze :)