    From: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Ikselka odpowiedz na pytanie
    Date: Tue, 22 Jun 2010 06:53:18 +0200

    news:cq5wcxw9w30q$.hfedvwd1a58n$.dlg@40tude.net...
> [...]
    >>> podstwaowa. Żenujacy jesteś. Fakt, dziś już nikt po ogólniaku nie wie

    > Uparłeś się na przestrzenie. A gaz jest WSZĘDZIE, nie tylko w
    > przestrzeniach. I dlatego istneje coś takiego, jak choroba dekompresyjna.
    > spadaj.

    Na wykładach patofizjologii nurkowania w Krajowym Ośrodku Medycyny
    Hiperbarycznej specjaliści opisywali tą sytuację zupełnie inaczej, niż Ty.
    Nie wymienili ani jednej zamkniętej przestrzeni gazowej wewnątrz ciała.
    Musisz im powiedzieć Ikselka jak jest naprawdę. Przecież tam giną niewinni
    ludzie!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/