  • Data: 2015-10-21 22:54:34
    Temat: Re: Ile kolektorow slonecznych mam miec
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 21 października 2015 22:26:42 UTC+2 użytkownik RAPczyn napisał:
> [...]
    kolektorów płaskich i dobrych kolektorów próżniowo rurowych CPC z kolektorów
    próżniowo rurowych CPC otrzymujemy około 80% więcej energii w skali roku. W okresach
    przejściowych i zimie nawet 4 krotnie więcej.

    > Das_Konzept_SonnenEnergieHaus_.pdf z 10/2012 w necie gdzieś pewnie jest - trzy
    przedostatnie strony.
    > Płaskie pow. brutto 54,2mk; p.r.CPC 58,9mk; zbiornik pojemności 14600 litrów.
    instalacja wykonana chyba przez firmę Ummenhofer.
    > Przegiąłem z 4 krotnością uzysku.

    Niestety nie moge znaleźć w guglowym internecie.
    Mozesz zrobic foty tegoż artykułu?