  • Data: 2015-10-22 18:00:29
    Temat: Re: Ile kolektorow slonecznych mam miec
    Od: RAPczyn <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 22 października 2015 00:57:00 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus
    napisał:
> [...]
    orurowanie w przestrzeni zewnętrznej musi być odpowiednie (izolacja, itp.)

    > Tu chcialem rurki wpuscic od razu we welne zeby straty zmniejszyc.
    > Dlatego od razu bym chcial docelowa ilosc zeby potem nie kombinowac
    >
    > Taki pomysl byl tu nawet krotko komentowany:
    > https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.budo
    wanie/bkqTGgAdPNU

    > bajcik

    Rury Cu moim zdaniem lepsze ale mogą być niewdzięczne w układaniu, zwłaszcza jeśli
    nie są to rury preizolowane fabrycznie. Izolacja z kauczuku lub wełny, grubości
    minimum średnica zew. rury. Izolacja musi być zabezpieczona przed uszkodzeniem np.
    przed ptakami, które uwielbiają kauczuk, promieniowaniem UV i zawilgoceniem (wełna i
    na to płaszcz aluminiowy).