  • Data: 2010-07-29 21:41:32
    Temat: Re: Ile kosztuje zrobienie podjazdu dla wózka?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Lip, 15:52, "bilbo" <b...@W...onet.pl> wrote:
    > Podjazd dla wózka jest pierwszym koniecznym
    > przystosowaniem.

    ja bym kupil jakis prosy wyciag budowlany ;) np cos typu
    http://krakow.olx.pl/wyciag-budowlany-iid-66103399
    + ewentualnie w ramach dodatkowej asekuracji kawalek statycznej liny
    wspinaczkowej + zaczep + jakis przyzad asekuracyjny (kubek) np.
    http://www.polarsport.pl/category/164/Przyrz%C4%85dy
    %20asekuracyjne
    przypinac karabinkami do wozka i... powinno dzialac ;)

    latwe w uzyciu, tanie, nie zajmuje miejsca na ziemi (powzolenia...)

    WS

    PS. nie mam pojecia jak to wyglada od strony prawnej ;) czy np. ktos
    nie potraktuje tego jako winde...