  • Data: 2010-07-30 18:13:04
    Temat: Re: Ile kosztuje zrobienie podjazdu dla wózka?
    Od: "bilbo" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dariusz K. Ładziak" wrote:

    > A wspólnota niewiele może - jak teraz się zaprą to przy najbliższym
    > remoncie schodów z mocy prawa ten podjazd będą musieli zrobić nawet
    > jeśli wówczas żaden niepełnosprawny na wózku nie będzie już tam
    > mieszkał... Więc niech korzystają z okazji że będzie to zrobione ze
    > środków kierowanych do konkretnej osoby - taniej ich w sumie wyjdzie.

    Sorry, ze krotko, jutro odpisze wiecej. Blok nalezy do wspolnoty
    mieszkaniowej. Nawet jesli mode przeforsowac budowe pochylni bez pozwolenia
    wspolnoty, to mam nadzieje dogadac sie w tej sprawie. Wiekszosc podjazdow, z
    jakich korzystalem, byla uzywana w wiekszosci przez starszych ludzi, ktorym
    latwiej malymi kroczkami wejsc po pochylni, nic pokonywac schody. Uwazam, ze
    jak tylko mozliwe - to nawet jesli nie konieczne - lepiej starac sie o
    kompromis i zgode. Moze ja idealista jestem, ale do tej pory mialem duzo
    dobrych doswiadczen z innymi ludzmi i naprawde jedno czy dwa gorsze.

    Lech