  • Data: 2009-12-29 21:00:06
    Temat: Re: Ile może kosztować JEDEN m2 tynku gipsowego?
    Od: Kudlaty <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 28, 9:56 am, "Jarek P." <j...@g...com> wrote:
    > W obecnym mieszkaniu właśnie mi sufit w łazience grozi spadnięciem na
    > głowę (odparzył się tynk i obecnie wisi jedynie na taśmie klejącej).
    > Zrobić sobie to zrobię sam, ale potrzebna mi jest jakaś orientacyjna
    > wycena, żeby wiedzieć, czy mnie ubezpieczyciel w balona nie robi. Tak
    > więc miałbym prośbę do osób zorientowanych, zwłaszcza obecnych na
    > grupie remontowców/wykończeniowców o oszacowanie wartości n/w robót
    > wraz z materiałem:
    >
    > - zabezpieczenie reszty łazienki folią/tekturą na czas prac
    > - skucie do końca i oczyszczenie obecnego sufitu na obszarze
> [...]

    jaja sobie robisz.
    Cena jest zalezna od metrazu. Na 1m2 to nawet nikt cie nie przyjedzie.
    Pozatym poco demolowac. Robisz tak jak masz problem z przyczepnoscia
    do stropu.
    - kupujesz plyte/y g-k zielone
    - przykrecasz je na kolki do sufitu + klej jak chcesz dla pewnosci /i
    tak nie bedzie trzymac do oleju od szalunkow/
    - szpachlujesz
    - gruntujesz
    - malujesz

    plyta 2,5m2 jakies 15 zl + kolki +robota
    w 50 zl sie zmiescisz z materialem dla 5 m2 lazienki

    Wazne dla lazienek - WENTYLACA - w blokach jest fatalna. Warto
    zainwestowac w wentylator z czujnikiem wilgotnosci.