    From: "Darek" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ile moze kosztowac odnowienie granic dzialki ?
    Date: Fri, 5 Jun 2009 08:05:58 +0100

    > Chcialbym zakupic dzialke o powierzchni okolo 1 hektara (w wiekszosci
    > dzialka rolna). Calosc chcialbym sobie ogrodzic. Problem w tym ze czesc
    > kamieni granicznych znikla lub widac ze jest przesunieta. Z tego co sie
    > juz dowiedzialem powinienem zglosic sie do jakiegos geodety o odnowienie
    > granic dzialki. Moje pytanie brzmi - ile taka usluga moze kosztowac ?

    to zalezy chyba od ksztaltu dzialki - czytaj ilosci słupkow granicznych.
    Placi sie chyba od wyznaczenia kazdego slupka. Nie odpowiem ile to moze
    kostowac, poniewaz sam nie odnawialem nigdy granic, ale mysle ze to
    pytanie poslane na grupe nie ma wiekszego sensu. Wazny jest region z ktorego
    pochodzisz - ceny uslug zaleza od tego. Zreszta ja wykonywalem niedawno
    mapki
    zasadnicze dla mojej dzialki i rozrzut cenowy geodetow byl z zakresu 350zł -
    700zł.
    Co wiecej w archiwum grup znalazlem rowniez ludzi ktorzy placili za takie
    mapki 1200zł
    czasem 1500zł. Jak widzisz rozrzut cenowy moze byc tak ogromny i jak ja
    napisze
    ze 2k musisz za to liczyc to to nic nie znaczy...

    Wiem, ze to moze nie jest odpowiedz na Twoje pytanie, ale najszybsza droga
    znalezienia odpowiedzie, to poszukac w googlu najblizszych Tobie geodetow i
    zadzwonic.
    Tak jest najszybciej i co wazniejsze masz realna cene.

    Pzdr
    Darek