eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIlość energii potrzebna do podgrzania powietrza, które wentyluje pomieszczenie › Re: Ilość energii potrzebna do podgrzania powietrza, które wentyluje pomieszczenie
  • Data: 2020-03-19 14:08:03
    Temat: Re: Ilość energii potrzebna do podgrzania powietrza, które wentyluje pomieszczenie
    Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-19 o 09:27, Budyń pisze:
> [...]
    m3 pomieszczenia o 1 stopień Celsjusza.
    wylocie. O jakiej mocy nagrzewnicy kanałowej potrzebuje, aby wyrównać temperaturę do
    stanu poboru powietrza?

    > potrzebujesz jeszcze przepływ powietrza czyli jego masę w 1 sekundzie
    >
    > moc = energii (bo jednnsotkacz czasu sie skróci) = ciepło własciwe powietrza x masa
    powietrza x dT

    > b.

    Problem jest bardziej złożony, gdyż pytek chce podgrzać 1 m3
    pomieszczenia o 1 stopień a nie przepływające przez grzałkę powietrze.
    W takim układzie do równania wchodzą także nagrzewanie ścian, straty
    ciepła no i dynamika procesu czyli jak szybko chce to zrobić.