  • Data: 2012-02-24 11:36:35
    Temat: Re: Im ciągle mało.
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ATZ Rzeszow napisał:

    > rano mowili w jakimś kołchoźniku, że "regulacja cen" moze byc 2-cyfrowa
    > i ze prezes urzędu regulacji ... przychyla sie do stanowiska pgnig.

    Węgiel już jest droższy o akcyzę... tera na gaz pora, a i z prądem nie
    będzie lepiej...

    Takie czasy... O oleju nie wspominam, bo jak na Bliskim Wschodzie zaczną
    sobie strzelać, to już nawet nie chce mi się myśleć ile ten olej będzie
    kosztował...

    Powrócimy do palenia drewnem..., oj powrócimy... i to właśnie będzie
    wyznacznik XXI wieku, nie żadne tam PC, czy kondensaty, albo kotły
    automatyczne... Siekiera, pieniek i dymek z komina pozostanie. hahaha...

    pozdr
    Robert G