  • 1. Data: 2012-02-23 14:37:38
    Temat: Im ciągle mało.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    http://biznes.onet.pl/reuters-wejscie-w-zycie-nowej-
    taryfy-na-gaz-realne,18567,5035550,1,news-detal

  • 2. Data: 2012-02-23 21:05:48
    Temat: Re: Im ciągle mało.
    Od: "mihal" <f...@s...rt>

    > http://biznes.onet.pl/reuters-wejscie-w-zycie-nowej-
    taryfy-na-gaz-realne,18567,5035550,1,news-detal

    A może z tą zimna fuzją i tymi e-catami od Andrea Rossiego czy chińskimi
    Hyperionami to nie bajka i petrobosy i rządy chcą , póki można wydoić ile
    sie da od ludu z kopalin ? Jakos mam dziwne przeczucie , że cos w tym jest.
    Sama droga do wpuszczenia na rynek e-cat'a z pominięciem kręgów naukowych
    daje sporo do myslenia. W sumie , gdym to ja okiełznał ta technologie , tez
    bym tak zrobił - od razu produkcja , bez naukowego splendoru. Rynek sam
    obroni cudowny wynalazek.

    pozdr.
    mihal

  • 3. Data: 2012-02-24 06:19:49
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    > http://biznes.onet.pl/reuters-wejscie-w-zycie-nowej-
    taryfy-na-gaz-realne,18567,5035550,1,news-detal

    rano mowili w jakimś kołchoźniku, że "regulacja cen" moze byc 2-cyfrowa i ze
    prezes urzędu regulacji ... przychyla sie do stanowiska pgnig.

    --
    pozdr Z.

  • 4. Data: 2012-02-24 11:36:35
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik ATZ Rzeszow napisał:

    > rano mowili w jakimś kołchoźniku, że "regulacja cen" moze byc 2-cyfrowa
    > i ze prezes urzędu regulacji ... przychyla sie do stanowiska pgnig.

    Węgiel już jest droższy o akcyzę... tera na gaz pora, a i z prądem nie
    będzie lepiej...

    Takie czasy... O oleju nie wspominam, bo jak na Bliskim Wschodzie zaczną
    sobie strzelać, to już nawet nie chce mi się myśleć ile ten olej będzie
    kosztował...

    Powrócimy do palenia drewnem..., oj powrócimy... i to właśnie będzie
    wyznacznik XXI wieku, nie żadne tam PC, czy kondensaty, albo kotły
    automatyczne... Siekiera, pieniek i dymek z komina pozostanie. hahaha...

    pozdr
    Robert G

  • 5. Data: 2012-02-24 11:55:52
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Powrócimy do palenia drewnem..., oj powrócimy... i to właśnie będzie
    > wyznacznik XXI wieku, nie żadne tam PC, czy kondensaty, albo kotły
    > automatyczne... Siekiera, pieniek i dymek z komina pozostanie. hahaha...

    A ileż tych domów opalimy wycinając lasy?

    Marek