    From: "abn140" <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Imigranci - podsumowanie
    Date: Thu, 10 Sep 2015 08:54:24 +0200

    > wiedzieliśmy". ALE TO SIĘ ZACZYNA TU I TERAZ. A ponieważ jest nauka z
    > historii, nie będzie, że "nie wiedzieliśmy", bo wiecie.

    trzeba byc kompletnym debilem zeby sie bac uchodzcow i idacego za nimi
    BEZ CIENIA WATPLIWOSCI islamu....

    coraz trudniej doprowadzic do faktu ze ludzie moga powiedziec '' my nie
    wiedzielismy ''
    bo niestety wiemy
    chocby to co ktos tutaj juz przytaczal:
    https://www.youtube.com/watch?v=eGgR6wp4Hg8
    ale spooooooko . nie ma sie czeeeego baaaac....
    ps.
    wydaje mi sie czy ciagle nie przedstawiles kontrargumentow na tej filmik
    oczywiscie tej samej wagi - masz koran?
    czytaj, krec, chetnie obejrze. szczere podziekowania z gory za
    kontrargumentacje.