    From: ŁC <a...@r...to>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Impregnacja ciśnieniowa więźby dachowej
    Date: Mon, 18 Jul 2011 22:38:42 +0200

    Dnia Mon, 18 Jul 2011 21:45:00 +0200, ark_fx napisał(a):

    > jestem teraz na etapie szukania materiałów na dach z tego co tutaj i tna
    > innych forach wyczytałem odnośnie więźby dachowej to cała ta akcja z
    > impregnowaniem natryskowym a nawet i moczeniu w wannach to pic na wode
    > bo drewno jest jeszcze mokre i i tak impregnat nie wsiąka na wiecej niż
    > 2mm czyli nic to nie daje.

    Po pierwsze odpowiedz na pytanie jaki cel chcesz osiągnąć.

    Jeśli chodzi o środki ochrony drewna, to wnikają do drewna na drodze
    wnikania kapilarnego (tu wymagane jest suche drewno) bądź dyfuzji (tą
    metodą można zabezpieczać również drewno mokre).

    Generalnie więźbie trzeba zapewnić odpowiednią wentylację, a zamiast
    dyskutować o zbędnych środkach ochrony, wystarczy kupić suche drewno.

    --
    ŁC