  • Data: 2013-11-06 21:13:55
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4cx1000" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:l5dugi$2l72$1@news2.ipartners.pl...

    > Adam sa błędy w twoich założeniach.
    > Po pierwsze, ciepło właściwe czystego powietrza jest sporo niższe niż
    > pary
    > wodnej a tu wciągana jest jej jednak spora ilość. Dla pary wodnej
    > wynosi 1,84kJ/kgK
    > Po drugie, bora wciąga o wiele gorętsze powietrze bo z okolic garnków.
    > Najlepiej zmierzyć by było temperaturę przy wlocie bory, ale myślę że
    > na
    > rzetelny pomiar nie możemy liczyć. Oszacowanie ilości pary wodnej jaka
    > znajduje się w masie powietrza zabieranego spośród naczyń też nie jest
> [...]

    Tylko jakie ma to znaczenie czy straci 50zł czy też 500zł miesięcznie?
    Jeżeli kogoś stać na taki sprzęt za takie pieniądze to stać go także na
    marnowanie energii za 500zł miesięcznie.
    Nie rozumiem o co się tu dochodzicie?
    Jest to sprzęt kierowany do innego grona odbiorców, a nie do bidoty :)
    Bidota to sobie kupuje blaszany, lakierowany okap za 99,99zł i cieszy
    się, że go w ogóle ma.

    Przypomina mi się kiedyś dawno widzany w jakiejś gazecie żart rysunkowy.
    Siedzi przy stole w potarganych gaciach i dziurawych butach gość i czyta
    gazetę. W tle widać stare, rozwalające się graty. Gość krzyczy do żony:
    "patrz stara w tym kraju to już się w ogóle nie da żyć, znów jachty
    podrożały"