  • Data: 2013-11-08 07:36:27
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: slavo65 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 23:10:40 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > No i dobrze ze to w koncu przyznales - ze nie argumenty techniczne i praktyczne
    >
    > robia z tego produkt luksusowy, a tylko i wylacznie jego cena i marketing.

    > W zadnym studiu / u zadnego stolarza nikt nie mial katalogu / oferty
    >
    > okapu bora. To tez o czyms swiadczy...

    No właśnie. To świadczy o tym, że sam sobie zaprzeczasz, bo trudno mówić o marketingu
    w wypadku produktu, o którym "nikt" nie wie.
    Twój stolarz nie ma o nim pojęcia, ty też nie dowiedziałeś się o istnieniu BORA z
    telewizyjnej reklamy, nie znalazłeś reklamy w skrzynce na listy lub wewnątrz drogiego
    pisma.

    > Ale co to ma do bory? Juz tutaj przeciez wklejal chyba Marek opinie z
    >
    > niemieckich for i byly wsrod nich takze negatywne opinie.

    No właśnie nic nie wklejał. Potrafisz wskazać, gdzie cytował, linkował jakąś
    negatywną opinię UŻYTKOWNIKA? A może tobie się uda?

    > A pozwola mi tam na miejscu bigos ugotowac? ;)
    >

    > Nie no - myslalem ze te bory to tak jak w filmach "mission impossible" sa
    >
    > zabezpieczone - lasery, kuloodporne szyby i czarni ochroniarze strzegacy
    >
    > do niej dostepu :)

    Zarzucasz mi marketingowy bełkot, ale na moje konkretne "idź i spróbuj" zaczynasz
    "żartować". Boisz się weryfikacji opinii? I słusznie.
    W jakim mieście, okolicy mieszkasz? Sprawdzę, kto najbliżej sprzedaje i umówię cię na
    całodzienne gotowanie czego sobie zamarzyczysz.