  • Data: 2013-11-08 13:11:41
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-08 12:49, uzytkownik pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Czy kłamstwo?
    > Tego nie wiemy, tylko przypuszczamy, bo mamy takie czy inne wyobrażenie
    > o prawach fizyki i wiemy, że ciepło ma tendenscję do unoszenia się.
    > Aczkolwiek możliwe, że ten strumień powietrza nie musi być aż tak
    > intensywny jak w przypadku okapu tradycyjnego.
    > W sumie można przeprowadzić prosty test polegający na zbliżeniu
    > odkurzacza i zaobserowaniu jak będzie się zachowaywał strumień pary w
    > pobliżu rury zasysającej powietrze. Może tu właśnie leży cały

    Strumien powietrza studzi podgrzewane gary, o tym nie ma co dyskutowac
    bo to jest fakt. Nie chodzi o samo wciagane powietrze z domu i okolic
    garnka, ktore defacto ogrzaloby troche dom i jest tracone prze wyciag,
    ale o strumien powietrza powodujacy studzenie garow. By gotowanie moglo
    wogole zachodzic to musimy zwiekszyc moc plyty.

    A napewno by sie zastanowil.

    Pozdro.. TK