  • Data: 2013-11-10 09:10:59
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ee329862-6753-4d70-a908-f83c24ab4b4c@googlegrou
    ps.com...

    > Ta zaczeła się tak na prawdę w momencie jak cenę znalazłem i
    > podlinkowałem tego bor bora(14tys).

    Czy jest to drogo czy tanio?
    Dla Niemca, który zarabia 2000 Euro jest to m niej jak 2 wypłaty.
    Dla Polaka zarabiającego 2000 Złotych jest to 7 wypłat.

    Niekoniecznie Bora jest droga. To Polacy bardzo mało zarabiają.
    Znam ludzi, którzy zarabiają po 800 - 1200 zł.

    > Jak bora bora taka rewelacyjna to pewnie Chińczyki zaczną ją podrabiać
    > i wtedy za 1500
    > w Biedronce kupie i przetestuje zalety okapu blatowego.

    Tylko jest pytanie czy ta chińszczyzna to będzie to samo?