  • Data: 2013-11-10 11:01:42
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 09:10:59 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Dla Niemca, który zarabia 2000 Euro jest to m niej jak 2 wypłaty.
    > Dla Polaka zarabiającego 2000 Złotych jest to 7 wypłat.
    Nie wiemy ile bora bora wNiemczechkosztuje. Pytałem ale slavo nie odpowiedział.

    > Niekoniecznie Bora jest droga.
    Jest droga gdyz dobrej jakości indukcjekosztują 1500zł+okap przyjmijmy nawet drugie
    tyle.
    Bora bora nie ma nic unikalnego: ot indukcja+okap w jednym. To żadna kosmiczna
    technologia.
    To Polacy bardzo mało zarabiają.
    > Znam ludzi, którzy zarabiają po 800 - 1200 zł.
    Moje teściowa za 5-6godzin pracy 6 dni w tygodniu dostaje 600zł

    > Tylko jest pytanie czy ta chińszczyzna to będzie to samo?
    Zasada działania będzie podobna zapewne- czyli indukcja+wyciąg przyblatowy;)