eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIndukcja c.d. › Re: Indukcja c.d.
  • X-Received: by 10.49.106.100 with SMTP id gt4mr15687qeb.12.1384079882735; Sun, 10 Nov
    2013 02:38:02 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.106.100 with SMTP id gt4mr15687qeb.12.1384079882735; Sun, 10 Nov
    2013 02:38:02 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!i2no18826781qav.0!news-out.g
    oogle.com!9ni19861qaf.0!nntp.google.com!i2no18826776qav.0!postnews.google.com!g
    legroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 10 Nov 2013 02:38:02 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <2...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=79.175.217.111;
    posting-account=jmWuLQoAAAD_7xU8nbXPQEEQ7Esfm5bO
    NNTP-Posting-Host: 79.175.217.111
    References: <l5dugi$2l72$1@news2.ipartners.pl>
    <e...@g...com>
    <l5fknv$bv9$1@usenet.news.interia.pl>
    <2...@g...com>
    <l5fsm0$sn3$1@usenet.news.interia.pl>
    <2...@g...com>
    <f...@g...com>
    <0...@g...com>
    <l5gf0m$pp9$1@news2.ipartners.pl>
    <c...@g...com>
    <l5glvc$i8c$1@usenet.news.interia.pl>
    <d...@g...com>
    <c...@g...com>
    <4...@g...com>
    <l5i4fk$9d8$1@dont-email.me> <527c9bc1$0$2288$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <l5i9s8$uav$1@usenet.news.interia.pl>
    <e...@g...com>
    <l5ie57$7sh$1@usenet.news.interia.pl>
    <527cc64a$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
    <527cdca1$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5...@g...com>
    <2...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Indukcja c.d.
    From: slavo65 <s...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 10 Nov 2013 10:38:02 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:478084
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 11:10:05 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu piątek, 8 listopada 2013 20:28:44 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    >
    > >
    >
    > > Heheheh :)))) A zalozymy sie? Jak wygram to fundujesz mi bore - moze byc
    >
    > > ta tania (hehe) wersja classic. Pare lat to ile - 5? 8?
    >
    > Adam daj spokój.
    >
    > Z początku myślałem że slavo po prostu jako akwizytor nam tu papke marketingową
    wciska. Powoli jednak dochodze do przekonania że on chyba faktycznie wierzy w to że
    bora bora zrewolucjonizuje swiat indukcji i okapów.
    >
    > Albo wierzy albo firma "stolarza" robi dobre pranie mózgu swoim akwizytorom.
    Wiadomo że takie szkolenia dla akwizytorów to najlepsi psycholodzy czesto prowadzą i
    inni znani specjaliści od technik sprzedaży.

    Zabawny jesteś z tym udawaniem, że nie słyszysz i nie widzisz, aby spokojnie wciąż
    powtarzać ten sam bełkot o praniu mózgu :)
    Rozumiem, że to może być na podstawie własnych doświadczeń i przykro mi, że musiałeś
    zarabiać na chleb wciskając ludziom kit, ale na prawdę nie wszystko się tak
    sprzedaje.
    Napiszę jeszcze raz. Klienci kupują te urządzenia w praktyce TYLKO przy okazji
    robienia kuchni i nie kupując samodzielnie, bo BORA nie sprzedaje do końcowych
    klientów. Studio kuchenne ma w ofercie różne marki i często różne urządzenia są
    zamontowane w sklepie, aby klient mógł namacalnie sprawdzić jak to działa. O ile
    jeszcze w wypadku jakiegoś akwizytora, który dzisiaj w firmie pracuje a jutro może
    już zmywać w Londynie, to istnieje duże ryzyko, że będzie wciskał kit. Natomiast
    właściciel studia myśli ciut bardziej perspektywicznie i unika bezpodstawnych akcji
    marketingowych.
    Czy to jest w końcu dla ciebie jasne? Czy może jedna widzisz jakąś możliwość prania
    mózgu klientom?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1