eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIndukcja c.d. › Re: Indukcja c.d.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Indukcja c.d.
    Date: Sun, 10 Nov 2013 21:08:42 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 21
    Message-ID: <l5op4m$2u1$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <l5dugi$2l72$1@news2.ipartners.pl>
    <0...@g...com>
    <l5gf0m$pp9$1@news2.ipartners.pl>
    <c...@g...com>
    <l5glvc$i8c$1@usenet.news.interia.pl>
    <d...@g...com>
    <c...@g...com>
    <4...@g...com>
    <l5i4fk$9d8$1@dont-email.me> <527c9bc1$0$2288$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <l5i9s8$uav$1@usenet.news.interia.pl>
    <e...@g...com>
    <l5ie57$7sh$1@usenet.news.interia.pl>
    <527cc64a$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
    <527cdca1$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5...@g...com>
    <2...@g...com>
    <3...@g...com>
    Reply-To: r...@s...won
    NNTP-Posting-Host: apn-31-1-131-108.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1384114134 3009 31.1.131.108 (10 Nov 2013 20:08:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 10 Nov 2013 20:08:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.0.1
    In-Reply-To: <3...@g...com>
    X-Antivirus: avast! (VPS 131110-0, 2013-11-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:478104
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-10 11:38, slavo65 pisze:

    >> Albo wierzy albo firma "stolarza" robi dobre pranie mózgu swoim akwizytorom.
    > Wiadomo że takie szkolenia dla akwizytorów to najlepsi psycholodzy czesto prowadzą
    i inni znani specjaliści od technik sprzedaży.
    >
    > Zabawny jesteś z tym udawaniem, że nie słyszysz i nie widzisz, aby spokojnie wciąż
    powtarzać ten sam bełkot o praniu mózgu :)
    > Rozumiem, że to może być na podstawie własnych doświadczeń i przykro mi, że
    musiałeś zarabiać na chleb wciskając ludziom kit, ale na prawdę nie wszystko się tak
    sprzedaje.
    > Napiszę jeszcze raz. Klienci kupują te urządzenia w praktyce TYLKO przy okazji
    robienia kuchni i nie kupując samodzielnie, bo BORA nie sprzedaje do końcowych
    klientów. Studio kuchenne ma w ofercie różne marki i często różne urządzenia są
    zamontowane w sklepie, aby klient mógł namacalnie sprawdzić jak to działa. O ile
    jeszcze w wypadku jakiegoś akwizytora, który dzisiaj w firmie pracuje a jutro może
    już zmywać w Londynie, to istnieje duże ryzyko, że będzie wciskał kit. Natomiast
    właściciel studia myśli ciut bardziej perspektywicznie i unika bezpodstawnych akcji
    marketingowych.
    > Czy to jest w końcu dla ciebie jasne? Czy może jedna widzisz jakąś możliwość prania
    mózgu klientom?

    No jak nie?
    Wielkosc prowizji od sprzedanego produktu. he he
    Przeciez widac to czarno na bialym, ze z kwoty trzydziestu pieciu tysi
    jest sie czym dzielic. Premiuje sie studio kuchenne od sprzedazy, a to
    robi robote za akwizytorow majac gdzies racjonalne rozwiazania. Tu
    chodzi tylko i wylacznie o biznes.
    Troche sie zlituj z ta infantylna argumentacja.

    Pozdro.. TK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1