    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 10 Nov 2013 12:41:05 -0800 (PST)
    <l5i4fk$9d8$1@dont-email.me> <527c9bc1$0$2288$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <l5i9s8$uav$1@usenet.news.interia.pl>
    <e...@g...com>
    <l5ie57$7sh$1@usenet.news.interia.pl>
    <527cc64a$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
    <527cdca1$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5...@g...com>
    <2...@g...com>
    <3...@g...com>
    <l5op4m$2u1$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Indukcja c.d.
    From: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 21:08:42 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    prowadzą i inni znani specjaliści od technik sprzedaży.

    wciąż powtarzać ten sam bełkot o praniu mózgu :)

    musiałeś zarabiać na chleb wciskając ludziom kit, ale na prawdę nie wszystko się tak
    sprzedaje.

    robienia kuchni i nie kupując samodzielnie, bo BORA nie sprzedaje do końcowych
    klientów. Studio kuchenne ma w ofercie różne marki i często różne urządzenia są
    zamontowane w sklepie, aby klient mógł namacalnie sprawdzić jak to działa. O ile
    jeszcze w wypadku jakiegoś akwizytora, który dzisiaj w firmie pracuje a jutro może
    już zmywać w Londynie, to istnieje duże ryzyko, że będzie wciskał kit. Natomiast
    właściciel studia myśli ciut bardziej perspektywicznie i unika bezpodstawnych akcji
    marketingowych.

    > No jak nie?
    >
    > Wielkosc prowizji od sprzedanego produktu. he he
    >
    > Przeciez widac to czarno na bialym, ze z kwoty trzydziestu pieciu tysi
    >
    > jest sie czym dzielic. Premiuje sie studio kuchenne od sprzedazy, a to
    >
    > robi robote za akwizytorow majac gdzies racjonalne rozwiazania. Tu
    >
    > chodzi tylko i wylacznie o biznes.
    >
    > Troche sie zlituj z ta infantylna argumentacja.

    BORA nie jest jedyną i nie jest najdroższą marką agd do zabudowy a dodatkowo ma w
    ofercie tylko wyciągi i płyty grzewcze (wszystkie inne marki mają jeszcze piece,
    mikrofalówki, lodówki, ekspresy), więc automatycznie twoja teoria pada. Kombinuj
    dalej.