  • Data: 2017-11-17 16:40:01
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-17 o 16:11, Kris pisze:

    > Znaczy hipsterem zostałeś.
    >
    > I z grupy praktycznie zniknąłeś dlatego pewnie;)

    Po tym co Adam napisal uspokoilem sie, bo nie pasuje do zadnego punktu.
    Natomiast moj syn uzywa iphona i nie je miesa. Nie wiem czy sie zaczac
    martwic? Na brode jeszcze za mlody, gacie z krokiem do kolan na
    szczescie go nie pociagaja. Moze nie ma sie co za wczasu martwic, ze
    zostanie zniewiescialym brodaczem o wygladzie neandertalczyka z
    pedziowskimi sluchawkami na lbie w niezawiazanych traperach,
    podkreslajacych wyjatkowa osobowosc, czy cus.

    A burbon sie spitolil. Znaczy konkretnie Jim beam. Juz go nie polecam w
    marketowym wydaniu. Wyobrazam sobie, ze podobnie moze smakowac
    lezakowany w beczce debowej rozpuszczalnik nitro, zaprawiany slodem
    kukurydzianym.
    Z grupa to wiesz jak jest. Sa etapy w zyciu z ktorych po prostu chyba
    sie wyrasta. Wielu bylo tu przed nami i wielu razem z nami. Na dzis nas
    sprzed lat zostalo chyba tylko kilku. Na szczescie przychodza nowi. Oby
    lepsi od nas. :-)
    Poki co wytargalem narty i trzymam kciuki za snieg.

    Pozdro.. TK