  • Data: 2017-11-20 11:28:51
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-17 o 16:48, Kris pisze:

    > Andrzej Lawa zniknął- szkoda;)

    Moze nie do konca mi chodzilo o lepszych w tym kierunku. :-)

    > http://www.demoty.pl/22-grudnia-pierwszy-dzien-kalen
    darzowej-zimy-106617

    No niestety klimat mamy taki, ze podobnych obrazkow w grudniu kilka juz
    by sie zebralo. W tym roku to i latem nie bardzo bylo kiedy na wodnych
    poplywac. Za pare lat bedzie tak, ze nie bedzie ani zima, ani lata.

    Pozdro.. TK