  • Data: 2017-02-09 17:10:51
    Temat: Re: Inhibitor korozji.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-09 o 11:33, niebieski pisze:

    > A mam podstawy do innego podejścia? Przeczytaj cały wątek i postaraj
    > się znaleźć w mojej skórze. Czy gdy na ulicy podejdzie do ciebie
    > człowiek z prośbą o wskazanie drogi na dworzec kolejowy, to powiesz:
    > "Człowieku! Coś ty z choinki upadł? Kto teraz jeździ pociągami?! Może
    > dorożkę ci zamówić?"?

    Ale dyskusja nie była o dworcu tylko o bezsensownym stosowaniu
    inhibitora. Skoro już chcesz używać takich przenośni to dyskusję z tobą
    to raczej należy porównać do twojego pytania: "Z którego peronu dworca
    kolejowego odlatuje samolot do Honolulu?", a na odpowiedź "Z dworca
    kolejowego nie odlatują samoloty, tylko odjeżdżają pociągi" zaczął się
    wymądrzać "Coś ty z choinki spadł? Przecież nie pytałem o pociąg, ale o
    samolot, a tak w ogóle to mnie nie interesuje twoja odpowiedź, bo ja
    pytałem ludzi, którzy mają o tym pojęcie"