  • Data: 2010-12-22 10:40:27
    Temat: Re: Instalacja CO
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    news:iesjp4$pjq$1@inews.gazeta.pl...

    > Aha - czyli temperatura spada poniżej 10C u Ciebie już jesienią.
    > Zimę mamy od wczoraj.

    Czepiasz się szczegółów które niczego nie wnoszą. W tej chwili jest to
    11stC. Lepiej ci?

    > Dobrze że Ty masz pojęcie ;).

    No mam.

    > W tych swoich "obliczeniach" nie uwzględniłeś mnóstwa rzeczy.
    > Np. ciepła uwięzionego w powietrzu - do zachodu słońca powietrze
    > nad pustynią jest również bardzo gorące. Gdzie ono zostało
    > wypromieniowane ?

    Dobrze wiem czego nie uwzględniłem i o tym napisałem że mnóstwa szczegółów
    nie uwzględniłem ale to są szczegóły które eliminują się wzajemnie.
    Np. Równie dobrze mogę pominąc ciepło uwięzione w powietrzu bo wiem że to
    nie nie jest zamknięty balon więc zostanie zmieszane z powietrzem z poza
    naszej strefy 1km2.
    Tu sobie poczytaj coś o troposferze i unoszeniu się ciepłego powietrza.
    http://www.atmosphere.mpg.de/enid/1__Budowa_i_sk_ad/
    -_w_pionie_3p1.html
    Jak widzisz 1km2 przy powierzchni, im wyżej tym bardziej wychodzi poza
    granicę naszego 1km2.

    I nie zarzucaj bo zacutyję co napisałem:
    "Nie zagłębiając się w mnóstwo szczgółów przedstawię ci porównanie:"

    Marek