  • Data: 2012-01-07 11:25:44
    Temat: Re: Instalacja pod projektor - straty na gniazdach?
    Od: M <mirmil30nie_to@i_nie_towp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-02 10:11, Amir pisze:

    > Mam u siebie podłaczone 10m HDMI do tego 5m DVI+HDMI podłaczone na przejsciu
    > łączącym
    > nie zaobserwowałem jakiś strat jakości sygnału.

    Mam u siebie zwykły VGA. Przy rozdzielczości rzutnika 1280x800 nie widać
    żadnych problemów z jakością. Nie mam zamiaru kupować rzutnika HD za
    10-20 tys. zł.

    A jeśli chodzi o przygotowanie kabli, to zamiast ciągnąć kable mam w
    ścianie peszel o grubości 10cm. Mogę tam wciągnąć dowolny kabel razem z
    wtyczką (przepchnąłem VGA z wtyczką oraz 3x2,5mm^2, skrętkę i jeszcze
    miejsce jest). Tylko kabel-pilot trzeba zostawić podczas budowy.

    A kto wie, jakie kable będą używane za 2-5 lat. Może w ogóle wystarczy
    skrętka (HDBaseT)?

    M.