  • Data: 2012-01-02 09:11:14
    Temat: Re: Instalacja pod projektor - straty na gniazdach?
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z tej aukcji nic nie wynika, bo jak rozumiem chcesz podłączyć projektor po
    HDMI
    i teraz pytanie co to gniazdko robi, przejściówka hdmi-hdmi czy
    zaciskanie/lutowanie kabla
    hdmi czego raczej nie widzę w warunkach amatorskich.
    A jeżeli przejściówka to jakie ma tłumienie bo dwa gniazdka i parę metrów
    kabla
    może w sumie dać tak dużo że będzie potrzebny reapeter.

    Mam u siebie podłaczone 10m HDMI do tego 5m DVI+HDMI podłaczone na przejsciu
    łączącym
    nie zaobserwowałem jakiś strat jakości sygnału.
    Kiedys widziałem takie natynkowe gniazda i po prostu wtyczki sa w środku a
    nie lutowaje, bo lutować to faktycznie
    cięzko byłoby HDMI.